söndag.

Jag ska börja med att gratta Emi&Marcus, 11 månader, en månad till och det är ett år =D
lycklig för eran skull :)

Iaf, jag, Krantz och Victoria hade det fett trevligt igår på condeco =)
satt där från typ 10 - 12 på kvällen, as mysigt =)
fika är bäst på kvällen!

Hela helgen blev helt lugn, ganska skönt att för en gångs skull bara vara hemma. borde jag göra oftare tror jag =)
På lördag blir det inget att sitta hemma iaf ;p ska ut med massa folk, jag har säkert redan skrivit det xD men ändå. ska bli riktigt skoj, Adam ska kanske med vilket gör mig ganska glad (: inte träffat han sen sommarn. jo, i typ 2 min på centralen. men det räknas inte!
alla som vill får såklart följa med! :D bara att säga till :)

Jag tror att denna veckan kommer bli ganska mkt plugg. ;p har mer grejer än vi någonsin haft typ ;p känns det som ;> ändå känns det ganska lugnt :D

På torsdag kommer jag bara ha en halvdag på praktiken. ska till tandläkarn kl 3 ;p
SKÖNT att sluta typ, två :D (Y)

JAJA, jag vill ha dig, jag är nästan säker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0