fredag

denna veckan har gått galet fort! Men jag klagar inte. helg är värt <3
praktiken igår bestog utav upppackning av gaaaaaaaaaaaaaaaaalet många lådor. Ganska skönt att sitta och packa upp massor på lagret. man behöver inte tänka så mkt. mest tjöta =>
anyway så ska jag bara sitta hemma ikväll och ta det lugnt. kanske gå ngn promenad med soulis senare. vet ej =>
Imorgon vill jag festa! GIEF lix.
& jag vill ha min fucking MÖSSA!! Jonte är segast i hela världen >.<
*poke*

& jag är grymt taggad inför nästa fredag =D
utgång med Annie&massor med mer folk. om nomom, hoppas på att fidde kmr med :D

jag vet inte vad jag vill längre, jag vet inte vad folk vill, jag vet inte vad alla vill...
JAG ÄR FÖRVIRRAD -.-
Aa-a, det är en fin bokstav, en fin människa, ge mig dig <3

Puss på vännerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0