18

Nu är jag 18 , äntligen!
och det är en fruktansvärd lättnad måste jag erkänna <3
tatuering påväg, kanske piercing och på fredag drar jag ut med vännerna som är 18 på krogen, och FAN va jag ska veva hela natten lång <3 nom nom :*
Ah, har iaf längtat efter detta ganska så länge ;>
tack för en underbar dag alla som var med den 3:e <3

Anyways så har snart hela lovet gått och jag börjar få panik om att jag inte har gjort något som man borde på ett lov då när man har tid. men om jag tänker efter så har jag ändå hunnit med ganska mycket :D
Jag menar, jag har slappat som bara den, varit på stan, varit med vännerna, firat jul, festat som fan på nyår, fyllt 18 och festat då med. lixom,
vad mer kan man begära egentligen? :) har ändå hänt en del ;>
så är det klart att en del bad things have happend on the way. men det kan vi ta bort =>


jaja, skolveckan börjar med praktik, kan ju hoppas att jag kan få lära mig kassan lite smått så jag slipper göra samma grejer igen x) man måste ju få ngn förändring ;>

PUSSSSSSSS

j <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0