veckan hittils!

Sportlov <3
mja, i måndags var jag bara hemma hela dagen fram tills frida frågar om vi ska fika! Och fika är alltid uppskattat! så, åkte till stan vid 5 ngn gång och åkte hem vid 8-9 typ. mys på de!

Tisdag blev en "TV" dag! (Victoria&Titti) Och vi hade lika skoj som vanligt ofc! drog in till stan och där får vi se 9876543234567890+098765434565434567 partille-johnnys! haha, kan lova att dem fula sakerna fick oss iaf att skratta lite extra. jag förstår verkligen inte vitsen med alla dessa toffsar? gah!

onsdag, igår, var jag med sally i stan. fikade och hade allmänt mys =D de va längesedan jag var med henne, så vi hade ganska mycket att snacka om! <3

Idag vet jag inte vad som ska hända på dagen. men på kvällen blir  det hockey! Frölunda - Rögle!
spännande .. x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0