torsdag, fan!

Hej hej hej hej hej .. hej!
Praktik idag va,
som en helt vanlig torsdag gick jag upp & fixade allt, gick till bussen och åkte till stan. Taggade somfan på Carlings och bestämde mig för att verkligen vara grym idag. men nejdå, då ska man på bussen, nästan framme, få en attack utav fucking magkatarr vilket gjorde mig arg!
Jag fick ringa pappa så han hämtade mig, gå till Carlings för att säga att jag åker hem med en gång .. och jag menar, det är ju snart lov.. varför ska man vara frisk för..? Jag är ju alltid sjuk på lov >.<
Men jag hoppas somfan att jag mår bra imorgon så jag kan ta mig till skolan för att sedan få åka hem till anton på fest! jag vill verkligen inte missa :o

Och på lördag ska jag ju antagligen ut med anton med, kanske aronsson med. så FAN HELLER att jag ska bli sjuk flicka nu -.- jag vill för en gångs skull vara frisk på lovet <3

nog med gnäll, jag måste hitta energi någonstans och börja skriva på mitt arbete som jag inte har börjat på än -.-

take care! / T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0