omg

Jahajaa,
jag har legat i feber, hosta och ont i huvudet i tre dagar irad nu. ganska ovärt måste jag erkänna ._. Dagarna har gått ut på att titta på tv, sova, titta på tv, dricka, titta på tv, sova. och sova igen. aah, hyfsat tråkigt.
Jag har sjukt ont i ryggen utav allt hostande, och pappa misstänker en början till lunginflammation -.- och jag vill verkligen inte! hatar att vara sjuk ;<
så imorgon bär det kanske av till läkaren, om jag mår lika dåligt fortfarande vill säga. och det hoppas jag inte.
jag blir nog hemma imorgon med antar jag. får se om det blir ngn praktik på torsdag.. vettefan om man orkar ta sig dit och jobba i 8 timmar efter att man har mått såhär, då jag knappast orkar sitta här. fick ta energin efter sista vilan till att skriva blogg. och jag känner att det är ett ganska ointressant inlägg som kan bli ganska långt om jag fortsätter skriva om mitt odrägliga liv som det ser ut just nu. .__. ah, även jag kan må dåligt.. det är sant!
anyway så hoppas jag att jag kan bli frisk till helgen då min bror kommer hem. var ett tag sen jag träffade han, och då vill jag inte ligga sjuk ;< såå. DO SOME MAGIC ANYONE?

jaja, helgen som var blev ganska nice ändå. fest med chrille och gänget i lördags. drog dit med josefine och victoria s. såå, det va la ganska skoj, bortsett från söndagen då man vart bakis, hade feber, sömnbrist, hosta och ont i huvudet. ah, JÄVLIGT ovärd dag =<

okej, nu ska jag sluta skriva
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0