You've got a friend

Varit på stan hela dagen idag!
Först mötte jag älskling, vi åt kina buffé eftersom det är våran 8 månaders dag idag! Det var jättemysigt! JAG ÄLSKAR DIG OSCAR!
Efter maten mötte jag Emi och hon hjälpte mig att hitta nyår/födelsedag/födelsedagsutgångs klänning! Och hittade en ganska så nice, jag kommer ju iaf att synas på sticky! : D haha missar man min snygga klänning är man körd! ; D hahah jaja, det va en nice dag med dem små sötnosarna. Nu sitter jag hemma hos älsklingen och ska snart sova eftersom jag ska möta emi i stan halv 11 imorgon för att åka till stallet! : D haha får se om Bajkal är före mig till stallet eller om han är duktig och går med mig!

puss♥

Kommentarer
Postat av: älskling

JAG ÄLSKAR DIG <3

2009-12-22 @ 00:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0