sommarlovet är snart slut!

sommarlovet är snart slut och jag vill verkligen inte börja i skolan >.< 
de sjuka är att sommarlovet typ har gått hur fort som helst! Känns inte som man har gjort ett skit. fast det har jag ju egentligen. har varit med älskling och massa vänner till han och självklart vännerna till mig. varit ute på krogen massor. älskling har fyllt 18, vic har fyllt 18, josefine har fyllt 18! om nom nom : D massa party nu vafan : D 
det sämsta med sommarlovet iår .. är att elin har åkt till usa, det är inte dåligt för henne eftersom hon alltid har velat åka iväg så : ) men jag saknar henne >.< <3
första veckan i skolan ska jag och oscar passa hans systers katter, milou och turbo. kommer bli mysigt : D 
jag längtar till den 21 augusti då jag och älskling ska på sonic syndicate på stickys. det är även på våran 4 månadersdag, det kan inte bli mkt bättre dag än att få gå på en konsert med ett  grymt bra band : D

jag älskar dig oscar <3

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0