fredag.

fredag idag, nu är det bara en vanlig helg kvar av de som ska kalla sig sommarlov. Jag orkar verkligen inte börja skolan igen >.< 
jaja, idag ska jag kanske träffa johanna, oscars syster och tjöta lite. och så kommer även Danne förbi här hemma och det blir grillning som vanligt. : D som tur är börjar vi klockan 13.00 på måndag så jag kommer inte få ngn chock eftersom man vaknar 1-2 varje dag på sommarlovet.. :P på måndag behöver man iaf bara gå upp en timme tidigare än vanligt. 
en annan sak som är bra med att skolveckan börjar är att det är 21 augusti på fredag! vilket innebär att jag och oscar ska se Sonic syndicate :D:D::D:D:D OCH! så har jag och älskling 4 månader samma dag : D alltså, det kommer bli en toppen dag!

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0