everything is nothing without you

Helgen har varit chill somfan. inte gjort något speciellt alls typ. ändå jag har gjort är att jag åkte till stan med jenni i fredags och kollade när hogge spelade. efterdet typ bara hängde med daniel o lite folk. men de va la mys =) Igår gjorde jag inte ett skit, ganska nice (: va bara med familjen hela dagen. och idag lär det inte hända så mycket heller. har fortfarande typ pyjamas på mig så ja, osminkad & allt =p

Och imon är det måndag & det orkar jag inte meeed .____. speciellt inte den lååååååååååånga praktik dagen ;< vill bara sova ._. ahja, det enda positiva just nu är att det inte är långt kvar tills det är sommarlov iaf! deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet längtar man efter! omg, langa!

Jag har varkligen inget intressant att skriva x)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0