don't tell me, tell my ghost

Mja, jag har helt och hållet fassnat i In Flames - Alias. Så jävla bra låt att man inte kan få nog av den. Men det roliga är att det är inte så att de va nu jag började lyssna på In Flames och upptäckte låten. utan jag har säkert hört den minst 50 gånger innan o0 ahja

Idag har det varit en slaaaapp dag! Hela klassen, eller ja den delen av klassen som orkade komma, va på Hotell Odin på studiebesök idag. Det gick fort, hon pratade typ bara i 40 minuter. Fick inte ut så mycket utav det.. Sedan satt jag, Josefine och Frida och käkade lite på Espresso House. mys =D

Efter det åkte vi till skolan och  jag gjorde faktiskt klart en uppgift, vi skulle skriva om studiebesöket o massa skit :) Och de gick svinbra! haha, kanske för att det va en ganska lätt uppgift men ändå =)

Snaaart ska jag ner till skolan, igen, och ha utvecklingssamtal. Något utav det tråkigaste som finns helt seriöst! Ahja, skönt o ha det gjort iaf!


Länk till In Flames - Alias <3
http://www.youtube.com/watch?v=yYnk6H5xn3E
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0