;o

Sjukt läskigt idag ;o
läs!

jag skulle gå ifrån terminalen, följde Emi&Susanna till bussen. så vände jag och skulle precis gå över övergångstället, men så stannade jag för de va så mkt bilar typ (:

anyway, så kollade bilisten på mig typ så att jag inte skulle gå över vägen när hon körde lixom. Men så kommer de en tjej på cykel och bilisten såg inte henne ;o så hon körde på henne. och hon typ flög rakt in i rutan så att rutan typ sprack o0

efter smällen så föll hon ner på marken och låg helt jävla fucking stilla o___0
och jag tänkte typ "Jag kan inget om sånt här o0".
och de va massa folk runt övergångstället eftersom alla väntade på att få gå över. INGEN gick fram till tjejen eller ngt, och bilisten vart typ helt chockad så hon stog bara där.

Snäll som jag är sprang jag fram och tog av mig tjockiströjan&sjalen och la över tjejen och typ ropade på att ngn skulle ringa ambulans. lixom, ingen som kunde tänka ut det själv? o0
jaja, så jag satt där och pratade så lugnt som jag kunde med tjejen som grät massa såklart.. .__. och så ringde hon sin mamma&kompisar som jag fick prata med för hon grät för mkt för att ngn skulle höra va hon sa typ.

när ambulansen kom, så tog jag mina saker och gick därifrån, för jag behövdes ju inte när ambulansmänniskorna kom. Plus att det stog en jävla massa människor runt om. och jag hade inte jätte stor lust att joina dem som om de var värsta scenen eller ngt o0

Som tur va vart Jenni där, för jag vart helt skakis och kunde typ inte gå o0 alltså .. jag är fortfarande typ stressad/skakis >.<

Aja, dagen goda gärning?

Men jag stör mig på allt folk som bara stog och glodde när NGN kunde rignt ambulansen utan att jag ska behöva skrika på dem? x)

ja, det är samma text som på bdb, men orkade inte skriva nytt x)
för detta är ändå en händelsa som måste bloggas!


Plus att jag hoppas en massa att det gick bra för tjejen!
hon ville ha med mig i ambulansen, men jag hade inte pallat tror jag ;o
jaja, *hoppas att allt gick bra*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0