ingen praktik.

Ingen praktik idag för mig.
Var tvungen att ta mig till skolan för att räkna ikapp lite matte.
Var där vid halv nio, gick hem klockan 11 ^^
Men fortsatte att räkna matte hemma :)
det där med andragradsekvationer är inte så hemskt som elin har berättat måste jag erkänna.. fast kom precis på att jag bara har räknat A-uppgifter xD men shit the same :D

Imorgon blir det party med Adeon och några kompisar med han, och Oscar<3 och gänget med såklart =D Vi ska till Micke så det blir änna svårt att inte vara med alla dem :D
Men dem är sköna ;>

Men först är det såklart skola med -.-
Börjar 20 över 8 och slutar runt halv 4 >.<
Slutar dagen med indval, dans xD jag typ suuger :P men jag bjuder på det två gånger i veckan :D xD

Så längtar man ju efter LÖRDAG med :oooooo
HARDSTYLE <333
så jävla värt kommer det att bli!
gief

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0