helgen

fredag,
började med skola, projekt hela dagen typ. suuger.

men efter skolan drog jag, emi och emelie hem till frida, vi bakade pepparkakor och sjung singstar.
Fett mys på den kvällen.
Var dock tvungen att dra vid 7 .. iofs åkte emi och emelie vid 7 med, men ändå, jag skulle iaf till oscar <3
galet mysiga människan :D
vaknade hemma hos oscar, drog till askimstorg, mötte chrille och köpte godis, sen kom mamma och hämtade mig =D

Ikväll blir det bara hemmakväll. Med tacos och familj :)
Kan behövas ibland =>

Imorgon ska jag, om det är dåligt väder, käka lunch hemma hos elin. är det däremot bra väder så ska vi ta med oss picnic ut och sätta oss ngn stans och ha det mysigt ^^ haha ;>

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0