M'keej


Det är änna så att det råkar vara så att jag gillar dig.
Hoppas du fattar för är kass på att visat'
Men , lalala.. jag vill ha dig.
M'keej?
Bara lixom langa hit dig.

Kan man vara så glad att man blir förvirrad och knappt tror att det är sant och man börjar tveka för att .. Det bara helt plötsligt blir så bra att jag inte tror på det. Börjar undra om man bara har hittat på hela skiten och lixom .. o.0 egentligen är det inte såhär? Men klart, jag fattar ju att det är sant. Men varför är jag då inte så glad just NU denna stund som jag var IGÅR vid denna tiden? o.0 Asså, kan ju bara tänka tillbaka på hur de var. och allt. Och känna mig lyckligast i hela världen? Nu vill jag inte få denna lyckan till att se ut som att jag är värsta depp, för det är egentligen det jag minst är. Problääämet är att jag inte fattar att jag ska vara glaaaaaaaaaaaaaaaad , men den här jeeääfla msn får mig att tro att du hatar mig . eller ngt >.< HATAR msn .. man bara misstolkar allt .__. Såhär är det :
msn = trist och missförstånd to the max, tror att du inte vill veta av mig..
IRL = Hur söt som helst, vill aldrig lämna mig. bara helt underbart
Titti goes förvirrad >.<

M'keej
Självförtroende på topp, naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat

okajokaj, sikken tur eller o.0 ... otur du har som läste igenom hela skiten x)
målet är inte att få ngn att läsa. utan bara för att få de ut mig typ o.0 eller så.

JUST DET, "Typ, eller så" klubben ;> glömmer aldrig ^___^'

Men fan va mkt jag skriver idag då o____0'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0