Onsdag (:

Kort dag i skolan idag :D As gött, gick i skolan till kl 13.00 , heeelt lagom :D
Men det han att hända en massa saker :P Roliga då :D haha, som när Emelie .O drack varm choklad, och spillde över hela sig och lite på Frida V med :P hahaha, guuu dvad jag och Emi skrattade!! jag satt brevid Emelie .O men klarade mig från oboy! haha (a)

Sen pratade jag med elin om mitt underbara snack med hihi ;D
Fast det lilla dumma är att jag vet egenligen ingenting .. eller så, asså, hur den människan tänker . Men jaja, det kommer :D

Sen så va det någons kompisar som inte är bra på att vara deskreta .. mer säger jag inte om det :P haha. men ja, På matten kom tvåorna in och ville att vi skulle svara på frågor typ :P gött va la det eftersom vi slapp räkna matte :D Mindre gött va la det för Josse xD hahaha ;P men hon överlevde vilken va starkt :D hihi :D

Men jaja, kolla in Bilddagoken.Unendlichkeit-v.se om du vill :P Men jaa, måste ha gästlösenord, där kan du sitta och klura om du inte har något bättre för dig ^^

Goodiegoodie :D
GLHF fooolks :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0