Tisdag ;>

Helt okej skoldag om jag ska vara ärlig :P
hade matte, fast bara genomgång typ .. fattade ungefär .. ingenting (Y) har prov på tisdag (Y) great Titti!
Sen hade vi praktisk marknadsföring .. mjaa, vi gjorde egna hemsidor typ. ganska skoj =)

Sen hade vi prov -.- Samhäll/inköp & varuhantering.
fusklappsporv va det, jag tror det gick ganska dåligt dock :( eftersom man fick ha med sin material på provet så borde man egentligen ha ett någorlunda bra svar på frågorna .. men känndes inte som jag hade det =(
Vi slutade för dagen när vi var klara med provet. va klar vid 1 ngn gång typ . slutar vid 4 egentligen (Y) typ nu när jag skriver detta :D

aja , ska nog snart ta och bädda ner mig i sängen , starta ett gossipgirl avsnitt (a) loove it <3
Måste ha ngt att göra i väntan om att barnen ska dra då jag kan ta och bli tjock o käka lite glass :D Namnam ;>>

Längtar efter torsdag <3
Praktik och ta med mig saknade Oscar hem <3

Kommentarer
Postat av: Emelie Olausson

Serena är Wannabee me!XD haha.

2008-12-10 @ 19:07:38
URL: http://emelieolausson.blogg.se/
Postat av: Emelie Olausson

Jag kan väl typ tralla ut och ta en imorrn om så önskat... äcklet hänger fortfarande kvar!!! Puss

2008-12-11 @ 21:10:15
URL: http://emelieolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0