låååång fredag

Fredagen började såklart med skola .. matte -.-
sen var det massa annat med.
Siste lektionen var indval där jag, Emi och Frida L har dans. Fett skoj ^^ Vi skulle börja med grupparbetet då man ska vara typ 3 pers i varje grupp ( jag emi och frida ) och komma på en egen dans som ska hålla på i ungeför en minut. Vi är lite sådär halvt seriösa .. så vet inte hur detta kommer gå xD men vi har skoj iaf =D Men jag vettefan hur jag lyckades, men jag typ gjorde ngt knas så jag har sjukt ont i ryggen .. var värts igår efter dansen och när jag kom hem.

Josefine kom hit med alkohol och var allmänt mysig med frukt coktail&glass, tsm med kung fu panda ;>
Vi ringde Stina efter ett tag och drog hem till henne där det var typ krök ;> ganska nice :D
Jag hade iaf inte ont i ryggen på kvällen (a)

Idag blir det BULLET FOR MY VALENTINE <3
fatta va nice :D:D jag har längtat efter denna konserten apa länge nu ;>
jag kommer vara helt galen med josefine och våra ljusrör :D hahaha ^^

anyway, så vet jag inte va jag ska ta på mig .. kommer ju vara as kallt i kön men typ föör varmt där inne o0
hjääälp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0