NRJ in the park 2day ;D

Skolan har börjat då .__.
ehm ..
tråkigt =D

Massa små ettor som ser typ helt förvirrade ut =D Gjorde säkerligen jag med xD men iaf :D

ngn är dumpad, ngn är hittad, ngn är dumpad, ngn är hittad, ngn är kär o0
låter krångligt, är krånglig .. men de är ju så det alltid är för mig va :o
ppfft


anyway
NRJ in the park idag =D
bara Lazee som jag vill se typ, och swingfly ;> men annars äre bara artister som typ, funkar .. elelr ja, går att lyssna på. men de är fett störande att Ola ska dit, alltså artisten Ola, inte min bror x) pewpew ^___^ för det komemr bara vara en massa "ola-fjortisar" som är där ._. PEWPEW
aah,
så äre ;>

Puss på att DU är söt!

www.sidelinefashion.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0