Zizi

skolan idag, började med att jag och josefine knappt kom fram till skolan för att det var så jävla halt! haha skrattade gott åt oss själva för hade någon sett oss så lär dem skrattat med! hahah
Efter skolan åkte jag till Zizi för andra gången. Fick skritta ut en längre sväng idag och det gick super i och med att Zizi kunde hela vägen själv xD haha Hon är så mysig :) Och som vanligt är hon lite sådär, konstig, jag lyckas alltid att få konstiga djur! Men jag gillare! : D

Nu måste jag snart sova så att jag orkar med morgondagen, då det blir skola, följa med Emi till stallet och sedan ska vi åka till älskling och dricka lite vin osv som förra helgen! :) hög mysfaktor på det! :D

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0