SPANIEN HERE I COME

om 4 timmar sitter jag och älskling på flyget mot Spanien! är hur taggad som helst : D haha lite resfeber kanske jag känner av men det har lugnat sig lite. vänta bara tills jag går mot planet/är på planet/flyger... då kommer jag säkerligen vara lagom nervös! Menmen, jag kanske slänger in ett litet inlägg under veckan i Spanien. Vill ni ngt så får ni skicka ett mail :) Helst till [email protected]. Kollar den mailen oftare än min msn mail. :)

puss på er och frys inte ihjäl i snön! ;)

Kommentarer
Postat av: Vics

åååh, ha det underbart :-D

2010-02-10 @ 19:29:40
URL: http://minnievictoria.blogg.se/
Postat av: sis

Visste inte ens att du hade en annan mailadress än midnightstar...

Ni har varit borta drygt ett dygn och jag förstår att Pia saknar mig :)

Ha det alldeles underbart och shoppa ngt till din syrra!!

2010-02-11 @ 16:06:38
URL: http://www.6party.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0