jobbjobb

jobbade hela dagen igår, gick super! haha man kan säga att det var kunder hela dagen och då menar jag en kö på kanske 10 pers oavbrutet! haha så vi hade att göra! Det var ganska gött att få gå på sina raster : D haha. Efter jobbet åkte jag hem till älskling som har en kompis här, som han träffade i Spanien :) Andrej, från polen! haha så det är engelska snack nästan hela tiden. och ah, nu inser jag verkligen hur dålig jag är på att hitta mina engelska ord! Haha jaja, nu ska dem ut och skejta och jag ska fota : D wihu!

Btw så är det bara 7 dagar kvar nu tills jag hämtar min bebis! : DDD

Och Emi åker iväg idag för att vara borta i två veckor :( usch, kommer sakna henne somfan! >.< <3

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0