kom på

jag såg precis en bild på oliver sykes. Och jag tror att några kommer tycka att jag är dum i huvudet, för om ni inte vet är han sångare i Bring me the horizon. Och det är jättemånga nya band, ser man på dem, att sångaren i det bandet vill efterlikna oliver sykes. För det första tycker jag det är jävligt löjligt då man borde skaffa sig en egen image. I alla fall inte härma någon så uppenbart. Men ah, back to my point, är att jag stör mig på hans tatueringar på Brösten/halsen. Ja, folk kommer hata mig. Men han har vekrkligen inte tänkt på hur han ska ha dem. Det ser  ut som hans hals är helt stel och inte går att röra på.. kolla på rosen mitt på halsen t.ex. hur fan har han tänkt då? själva tatueringarna, hur dem är gjorda, är bra, men hur han har satt dem är mindre bra, enligt mig i alla fall.
Han är inte heller särskilt bra live, sorry, men så är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0