stop waiting, start living

varit i skolan sen 8, eller ja, vi började då och jag försov mig till nästan halv 8 så ja, blev lite sen. men sånt kan hända. Vi har inte gjort så mycket idag förutom att vi hade UF där vi registrerade oss som ett företag idag. nice, sen började vi skriva massa shit. annars har det inte varit så mycket i skolan idag. Hade iofs ganska roligt på engelskan : D haha, våran nyhetsteater kommer bli säämst xD hahah, menmen. : D det kommer bli roligt iaf! Speciellt med det ordet som alex alltid ska haka upp sig på och glömma bort hur man uttalar det xD
idag blir det mest slappa, jag skulle egentligen tagit med mig uppgifterna i projekt och företagande, men självklart glömde jag dem.
min älskling är sjuk :( inte bra .. >.<
men helgen kommer bli mys <3
KRYA BBY <3


puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0