ledig

ledig från praktiken idag eftersom jag var där igår och hjälpte till. Matchdag = hur mycket som helst att göra! Jag behövde aldrig stå still kan jag säga, 100 frågor, sjukt mycket folk och massa stök. Men det är mycket roligare när det är så än att man inte har något att göra alls. 
Jag och älskling fick gå på matchen : D Jävligt bra match, 2-1 till änglarna! Nu är det bara guldet som syns! : D

Just nu har jag en liten paus ifrån pluggandet. Har läst igenom allt i boken som ska vara med. Läst alla uppgifter som vi har gjort för att se om jag kan dem, nu gäller det bara att förhöra sig själv en gång till, vänta på älskling och lite senare åka hem för att be far min att förhöra mig! Hoppas hoppas att provet går bra eftersom det är nästan en tredjedel av hela betyget! :o 

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0