feelin' good

behövde inte stanna kvar på svenskan även fall hon sa i början utav året "När vissa delar av klassen har redovisningar ska ni andra jobba med andra uppgifter" haha, bra att hon har koll osv : D Så jag var hemma en timme före jag skulle om jag hade varit kvar i skolan. niice
älsklings mobil har blivit stulen! Jag förstår inte sådant, har man inte råd att skaffa sig en egen har man fan inte råd att ha den heller. jag menar, det är inte gratis att ha en mobil? Jaja, hoppas att det löser sig iaf!

jag måste börja skriva mitt tal tills på måndag. tänkte stå och snacka om svininfluensan, vaccinet då. och massa bröt : D kanske blir bra.

älskar dig oscar <3
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0