my all night light, o <3

Varit med älsklingen sedan onsdag och jag har aldrig mått så bra. även om favvis åt upp mina chips >__< hiho => anyway, det är helt och snart sommarlov! Just nu sitter jag på altanen och har det allmänt mysigt. har precis kommit hem från en långpromenad med Elin & Nonnie. Riktigt mysigt :) och jag äääääääääääääääälskar att det är bra väder! och att det inte blåser typ storm =DDD  Ikväll, och helt ärligt hela helgen iofs, så ska jag bara ta det lugnt. Nästa helg blir det party, och helgen efter det. Och någon helg måste man ju ta det lugnt, jag menar, de vart inte så lugnt förra helgen ;) haha. buuws =)

Min älskling åker till Stockholm i helgen, och jag kommer sakna han massor :(

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0