Melodifestivalen.

Jättemysig kväll hemma hos Vic igår! (: Hade jag inte varit med er tjejer hade jag inte kollat på melodifestivalen eftersom jag tycker den är ganska tråkig egentligen =p Men gör man såhär blir det iaf lite mysfaktor på de hela :D! Men jag hade gärna sett en annan vinnare, Norgekillen va la okej.. men näh, fanns bättre! Och för Sverige gick det preciiis som jag förväntade mig! slutade på .. 20 poäng? eller va va det?

Jaja, jag tror att elin kommer ringa snart och tvinga med mig till gymet :P Hmm, jag kommer dö o__0 jaja, bra för mig att jag har en sån kompis som tvingar mig iaf, annars händer det fan inget! xD
Men på tisdag ska jag få rida! snacka om att det va längesen! omg, jag ska få rida ut på märtas isis!! Tildra :D! Vi ska galoppa i skogen ^^

Jag saknar älskling somfan! och som det ser ut måste jag hålla mig tills på onsdag! :o
ahja, Koooooooooooooooort skolvecka dennaveckan iaf ;) sjukt nice ^^

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0