forever21

ja

Kollade lite på forever21.com nyss. hittade en miljard söta och as snygga saker som jag bara vill haaaaaaa! Varför finns inte detta i sverig för? :( oh, jag vill flytta till usa :D där finns massamassa saker man vill ha :D hiho :D Avis på elin som ska få bo där i ett år! omfg .___.

jaja, nu måste jag skriva min krönika som jag inte riktigt vet va jag ska skriva om, och jag kom precis på att jag tror att jag har skrivit helt fel på det jag börjat med. -.- jag fattar verkligen inte denna uppgiften! ahja, jag överlever :D

Langa onsdag ffs! <3

puss ♥

Kommentarer
Postat av: hihi soulmate

haha tröjan "i love my boyfriend" grymt söt :)

2009-05-19 @ 11:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0