ey ey.

kort skoldag idag! jääääääävligt skönt! Plus att jag lyckades få ett VG i info&layout. jag är nöjd :) men ett G som gjorde mig ännu nöjdare är i matte b! jag trodde verkligen inte jag skulle klara ett G! men FAN de gjorde jag :D! Denna dagen är bra! med tanke på att jag ska få toppa dagen med att åka till älskling och kolla på Gossip Girl :D hiho =D
Imorgon ska jag med Josefine och Linnea och kolla när Max springer ut =D är liite avis på grabben. hade verkligen inte tackat nej till att få ta studenten iår alltså! pft. jaja, nu måste jag tänka på va jag ska ha med mig. med tanke på att jag åker till studenten från älsk. hmm, glömma ngt är ingen bra idé!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0