du är bäst bäst bäst <3

Valborg.. alltid lika cp =p
Som vanligt hade man för höga förväntningar på f-ing valborg >.<
jag, josefine, maggie och jessika hamnade på en sjukt stor hemmafest. aldrig varit med om en så stor hemmafest! helt seriöst, de va typ 200 pers där. helt fullknökat, man kunde typ inte gå ngn stans. alla va fulla, alla spillde över mig. ooooooooooooooch alla var brats ....... kul! jag verkligen älskade folket :D ehm .. o0 ehe 0_______o
nooot

jag saknade oscar <3

anyway, eftersom det vart en kväll mest åkande i spårvagn/buss så vart det ganska segt.. men josefine, du är så sjukt bra att jag vet inte vad :D Så , jag hade kul ändå :D

pusshejs

oscar, du är bäst bäst bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0