torsdag, praktik, Favvis&Sebasthian!

jag är ngt så galeet trött! praktik hela dagen idag. och bara larmat jeans typ hela dagen!
förutom de första tre timmarna eller ngt som jag packade upp & vek massor med kläder.
Favvis kom in och snackade en bra stund! han var där förlänge enligt Natasha så han vart tvungen o dra xD aja, han är bäst! <3
Käkade lunch med Soulis & Wallén :) trevlig stund på donken ^^ Wallén beställde tid hos piercaren & piercade tungan lite senare :D fett nice =>

Just nu kollar jag lite halvt på hockey!
frölunda - luleå, slutspel! spännande hockey! mums ;>

Imorgon är det fredag vilket innebär skola, prov, pluggaaaa på håltimman & förhoppningsvis fest?! jag vill mer än gärna festa denna helgen! nu har jag inte festat på två helger, sjukt segt! >.<
blir det ingen fest så kanske kanske jag ska umgås med Sebasthian, om de nu blir så? ^^
Mjaa, men langa party i helgen ffs!

PUSS
hejja frölunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0