rubrik måste man ha.

skoooola är det enda som har hänt idag. slutade typ halv 4, gick till banken & fixa mina pengar från csn. & nu hemma. måste läsa sveska/samhällsboken som jag inte har de minsta lust med att göra just nu så jag gör det sen. o__0 8D

jahajaa, funderar på att dra in till stan och försöka hitta en jacka men jag orkar inte åka buss. -.-
ska fråga pappa sen om vi kan åka till frölunda torg =D
jaaaja, imorgon är det Carlings som gäller! värt. på fredag ska hela klassen. till svenska mässan och kolla på UF-mässan. ganska värt eftersom vi ska vara där 11.40. så det blir sovmorgon somfan! :D
& på fredag hoppas till massor att det blir fest eftersom jag ska vara med elin och det var sjukt längesen jag var med henne och jag vill festa med henne nu då! så langa party some1!!!!

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meh!

Hur länge har du bloggat utan min vetskap?? Shame on you! Nu länkar du genast mig och Sideline! Jag maila dig koden så du kan länka Lustjakt också!!!

2009-03-12 @ 15:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0