helg!

fan va gött med heeeeeeelg!
hade as slapp dag i skolan idag! sweet.
imorgon blir det först TUR-mässan -.- sucks.
men kl. 16.00 är det HOCKEY! pepp pepp!

Efter det  ska jag till emi <3 som fyller 18 på måndag, så vi ska fira henne imon :D kommer bli massor med mys! =D skriver la om hur det blev/va osv på söndag eller ngt :) sen nästa helg ska såklart jag dra med emi ut. eller ja, dra med o dra med. hon vill ju! men jag ska hänga på. så kanske det är bättre att säga det :) hiho ;>  vi kommer ha skojigast ever <3
ily emi & gratz hun <3

på söndag ska jag vara med vic! de va ett bra tag sen nu & det är riktigt illa! :o
samma med Märta, inte träffat henne sen jag fyllde 18 tror jag .. nää, en fika efter det på stan iofs! men de räknas typ inte .. måste snart ha en Märta&Titti kväll.. SAKNAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0