ganska seg måndag!

Mja, måndagen började som alla andra måndagar i skolan, med idrott! Jag, frida, frida, emelie och josefine drog till gymmet. har aldrig varit där på lektionstid så tänkte att man kanske ska prova på det. och fan va jobbigt det var! jag gjorde typ bara övningar för benen. och jag kan säga att efter idrotten vart benen helt döda x) Men det är väl därför man tränar? inte för att dö.. men ah. you get it.

Vi skulle redovisa naturkunskapen idag, och busig som jag är så hade jag inte skrivit ner vad jag skulle säga, hur jag skulle säga det eller varför o0 mja, sååå, jag var lite småstressad innan lektionen. men är man inte flickan med flyt?! Jodå! för naturkunskapen var inställd!! och jag blev jätte ledsen! jag lovar (y)

Så, vi fick en håltimme på ca 2 timmar. jag och emi drog till affären och köpte center! värt ;>

nu ska jag snart sova!
puss <3
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0