oooh uoh oh oh ooooooh oh!

Haft prov idag, i näthandel. Det gick super! Det känns som det iaf! Men man vet ju aldrig med prov :o jaja, jag gick hem tidigt, orkade inte, har uppgifter som jag MÅSTE göra -.- så, gjorde hemma. fick klart 1. iaf ngt, vid 4-5 åkte jag till stan en sväng med josefine. Hon hittade en as söt kjol : D Och jag ett par trosor! Hittade en bikini jag gillade, men ska fortsätta kolla innan jag bestämmer mig. :) Imorgon är  det onsdag vilket innebär .. just det! BBY <3 hmm, kommer bli mys. ensamma hemma, hiho, myskväll ftw <3

jag älskar dig oscar <3
det vet du

puss ♥

Kommentarer
Postat av: J

2009-06-02 @ 20:56:02
Postat av: Hanna

Mys :)

2009-06-02 @ 20:56:14
URL: http://hannasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0