älskar min oscar!

Jag har varit med min älskling sedan typ, torsdag tror jag att det var som jag åkte till han i panik : DD haha. Vi har haft det jättemysigt!
I lördags åkte vi till oscars kompis, jonas, ute i kode. Grillade och kollade på film osv. haha, vi tänkte inte riktigt på hur vi skulle komma hem, så vi fick slagga där. :) men det gick ju hyfsat bra det med!
Det är sommarlov och jag ÄLSKAR det verkligen! Bara sooova så länge man vill! Idag kom det ju lite sommarväder med. as nice. jag och älskling satt ute, iaf en liten stund, i solen på förmiddagen idag. myspys.
Imorgon blir det att städa på rummet som jag lämnade i torsdags heeeeeeeeeelt fucked up :D hiho.

och jag känner verkligen för att köpa lite nya sommarkläder! helt seriöst, jag har typ inget?!

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0