Taste of chaos!

ja, omg, gårdagen, i Scandinavium, var helt totally INSANE! Hur nice som helst att få så In Flames igen. dem är ju så sjukt bra live! Har mega träningsvärk i benen idag, men det är det faan värt! : D
Så idag kommer det bli mest att vila, så man lever imorgon! haha. så det blev ingen Bajkal idag heller. orkar verkligen inte det! Just nu sitter jag och kollar på film, ska läsa lite i engelska boken sen, och kanske kolla på Gossip Girl.
Kommer vara ensam hela dagen tror jag. Eftersom mamma och pappa har 20 års bröllopsdag idag så dem ska äta middag. Men kanske smiter upp till Farmor senare eller ngt : D hiho
I veckan måste jag också köpa de sista julklapparna! Jag har två klara, så det är ganska många kvar >.< menmen.
jag langar ett klipp, från hovet dock. men det är ju lixom lika bra ändå! Ljudet är dåligt iofs, men ändå! Jag ska lägga in mina videos när jag fixar en kabel till mobilen :)
(ryser när alla klappar händer i takt, och det enbart är gitarr!!)

puss♥



Kommentarer
Postat av: älskling

Du gjorde hela konserten värd älskling !

2009-12-13 @ 15:57:30
Postat av: Titti

Hihi, det hade inte varit lika bra om man inte hade dina armar runt en <3

2009-12-13 @ 16:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0