Julen är över

Julafton var mysig som vanligt. Många glada människor hela dagen, speciellt barnen! : D
Jag fick många bra julklappar som: Pengar, smycken, Oriflame cocos serien, Nikki Sixxs självbiografi typ, presentkort till Barbarella, myssockor, en as gosig filt, en sådan liten plattång m.m. Men det absolut bästa var nog kortet jag fick från Märta, jag fick tårar i ögonen! Jag älskar henne, min absolut bästa vän <3

Och nu är Julen slut för iår, det som är kvar är mellandagsrean, men ah, ska bara köpa mina skor som jag velat ha jättelänge. Som jag också kommer ha på mig imorgon när vi ska ut med födelsedagsbarnet Jenni, som fyller 18! : D

puss♥

Kommentarer
Postat av: Jenni

längtar tills imorgon :D

2009-12-26 @ 00:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0