måndag med utvecklingssamtal o__0

Det har ändå varit en helt okej måndag. Jag blev väldigt glad över en grej. men håller den för mig själv, får mest ut av det då tror jag =D men tack iaf :)

Skoldagen var jäääättelång typ. från 9.20 till 10 i 4 typ. suck på det.

Hann komma hem i typ en timme, så skulle jag åka till skolan igen eftersom jag skulle ha utvecklingssamtal, gick la bra :D hade väl inte förväntat mig ngt hemskt heller iofs =>

jag blev utmanad av Emi:

Regler:
Sätt in dessa regler och länka gärna den som utmanade dig.
Berätta 8 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 8 stycken i slutet genom att skriva deras namn och länka dom.
Låt dem veta att de är utmanade!

1. Är galet ensvis
2. Hade inte överlevt utan musik
3. Är enligt många för snäll för mitt eget bästa
4. Måste varje kväll kolla under sängen efter amandas läskiga våldtäcksman historia -.-
5. tycker att det är mesigt att klaga över huvudvärk! har du migrän, kom och klaga då.
6. Älskar min familj över allt och alla.
7. Gillar oscar sjukt mkt <3
8. kan ändra mina åsikter om ngn/ngt jävligt fort. Sätter folk/ochalltmöjligt för fort i fack.

Utmanar dem som vill =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0