Galen helg =D / =(

Fredag, ganska seg skoldag, eller .. jag kommer inte riktigt ihåg.. men hallå det är ju alltid fredagar så =D

Anyway, jag fick 12.50:- av frida L efter dansen så jag kunde ta bussen hem eftersom jag inte hade ngt paraply och det ösregnade. Hade ingen lust att komma hem helt pisseblöt .. o0

halv 7 tar jag bussen in till stan för att först möta Jenni och Frida, och sen Jonte, fidde, moffa och amanda. För att sedan dra vidare på feeeest, hemma hos Micke :D
Soulmate, kusse och mao kom lite senare, elin med ^^

Festen började hur skoj som helst, alla hade hur trevligt som helst och alla var sådär lagom packade xD
Tills det flippade ur, ._______.

FÖRLÅT FIDDE!! <3
jag skäms över människan, alltså, helt störd i huvudet. förlåt.. han skulle inte komma ;'/

Eftersom jag fick i mig lite för mycket alkohol vågade jag inte åka med elins föräldrar hem i deras bil x)
så sov hemma hos Oscar <3
Lördagen blev slapp, satt bara hemma hela dagen. Framför datorn xD känns som söndagen kommer bli identisk med lördagen .___.

Nästa helg är det party med Adeon-jonte och gänget. hoppas jag =D
Så vill jag ska kröka med min Favorit med :o

PUSS på alla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0