Fredag

jaha, mittenbarn o0'
jaja, varit i skolan idag, och FASEN va det regnade i morse .. >.< blöh
Ville på fest med Soulis sen, men enligt pappa måste jag vara hemma denna fredagen .. Bara för att ja inte har varit hemma ngn fredag på as länge .. .__. Så jag kommer få sitta hemma och ha jätte tråkigt :P
Jaja,

Imon kommer kanske Oscar <3 hit, eller så åker jag till han :D
de är skitsamma ^^
Ska iaf till Visko imon med mamma och byta mina skor som vi köpte för dem läcker .__.
Anyway, jag börjar redan ha jätte tråkigt >.< Va ska jag göra hemma helt ensam med mamma och pappa en hel fredags kväll?! hmpft .. >.<

MSNA SMSA OCH HÅLL MIG SÄLLSKAP?
jatack ;>


PUSS

Btw så ska alla bli medlemar på www.gratismode.se/?c=4352
dels för att ni får gratis kläder och sminka och massa annat OCH att jag också får poäng, och man måste väl hjälpa varandra om man ska komma ngn vart här? ;>
såååå, GO FOR IT =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0