Varför? :o

Jag hatar det >.< Varför ska allt detta hända igen? Jag mår nog mer dåligt än den människan som är utsatt utav själva grejen .. .____, Ofta att ngn annan än den, som egentligen har mest rätt att må dåligt, mår dåligast?! Men jag antar att jag bara bryr mig.. Eller jag hoppas att det beror på det iaf. Jag är sjukt nervös över att det ska försämras.. Och jah, orolig och rädd är va jag är. >.< Och jag gillar det inte. Men jag visste väl att allt gick för bra för att det skulle fortsätta så. Det är självklart, det kan inte gå bra hur länge som helst heller. Och jag kanske ska lära mig detta nu att jag inte alltid kan få som jag vill. Och att allt inte ska gå i min väg hela tiden. Jag har egentligen en massa att skriva och saker som jag känner att jag behöver få ur mig, >.< Men allt det kan jag inte skriva här eftersom det kanske är någon någon gång som läser det. Och eftersom "mina" problem inte handlar om mig .. Och jag tror inte att den människan som allt handlar om vill att det ska komma ut på internet. Och eftersom jag är en sån bra kompis så håller jag det för mig själv. Vet ni varför? :o För jag älskar min vän <33
Föressten är det sjukt om någon skulle kunna orka läsa allt detta? :o
omg .___.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0