Tehe :')

Kärleksdagar i skolan nu dåva :o
men ah, blir bara längre dagar än vanligt :o tråkigt >.<
menmen, fick åka bil till skolan idag :D änna gött ^^
Jag har nästan tillbaka min röst :D vilket är gööött :') hahah, igår hade jag nästan ingen röst alls :'o tehe :)
Idag måste jag egentligen räkna en massa matte >.< men jag vet inte om jag orkar de :o men har typ prov nästa vecka .. iof .. men aah, jag överlever :D ^^
Just nu har jag webbdesign .. det är seeegt, skojit men seeegt. eftersom läraren är förjävla seg >.<
lektionen är typ 2 timmar lång :o helt segt    ;___;
Jag vill ha våååår :o varmt så man kan sola ;'d ehe ;D Vill blir brun :D fast är ganska brun :o men meer meeer :D (A) teeehee :')
Bye bye



www.sidelinefashion.se

(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0